Kernwaarden

 

Veilig

warmande11005

Cliënten

Alle cliënten ervaren een veilig gevoel en een veilige woonomgeving. Iedereen voelt zich hiervoor verantwoordelijk.

Medewerkers

Je veilig voelen op de werkvloer; elkaar respecteren, open staan voor elkaars mening en adviezen. Vertrouwen geven en ontvangen. Eerlijkheid.

 

Vertrouwd

 

warmande11006Cliënten

We dragen zorg voor een prettige, warme woonomgeving waar de cliënten zich thuis voelen. Vlakbij hun vertrouwde woonomgeving en familie.

Medewerkers

Dichtbij de zorg staan. Je verdiepen in de cliënt en collega’s. Medeleven tonen en goed luisteren naar elkaar. Open staan voor elkaars gedrag. De zorgvraag met respect behandelen.

 

 

Vriendelijk

 

warmande11004Cliënten

Onze cliënt en zijn familie voelen zich te allen tijde welkom bij ons. Medewerkers zijn oprecht betrokken bij cliënten en nemen hen serieus. De cliënten worden vriendelijk te woord gestaan.

Medewerkers

Elkaar vriendelijk bejegenen en te woord staan. Respect tonen voor elkaar. Elkaar feedback geven en elkaar complimenteren. Medewerkers tonen zich met elkaar verbonden: aandacht voor elkaar, een vriendelijk woord, bereidwilligheid om elkaar te helpen.

 

 

Vakbekwaam

 

warmande11008Cliënten

We weten wat we doen en vertellen de cliënten wat we doen.

Medewerkers

We hebben kennis van ondersteuningsvragen én beschikken over inzicht om daar de begeleiding op af te stemmen. We zijn in staat te luisteren én te handelen. Al onze medewerkers zijn goed geschoold om de juiste kwaliteit van zorg te kunnen leveren.

 

 

Vrolijk

 

warmande11007Cliënten

Passende zorg, met plezier geleverd.

Medewerkers

Vrolijkheid is de basis voor passie voor je vak. Voldoening haal je uit hetgeen je voor de cliënt en je collega kunt betekenen. Met veel lol, enthousiasme en vrolijkheid wordt samenwerken een plezier. In de organisatie heerst een passende sfeer onder de collega’s die ten goede komt aan de zorg voor de cliënt.

 

 

Verantwoord

 

warmande11009Cliënten

Als organisatie verantwoording afleggen én geven aan alle betrokkenen. Aandacht voor de ontwikkeling van medewerkers, een toekomstgerichte, duurzame kwaliteit van producten en diensten voor onze cliënten met respect voor de omgeving. De maatschappelijke verantwoording hoort hierbij.

Medewerkers

Verantwoord werken; je verantwoordelijk voelen voor je werkzaamheden en taken. De verantwoording zowel krijgen als nemen.